<<...Είναι κακό πράγμα η ανεργία, αλλά είναι χειρότερο ο θάνατος. Είναι καλό πράγμα η ανάπτυξη, αλλά είναι καλύτερο η ζωή. Θα προτιμούσα να μιλάω για τη ζωή, αλλά αν γίνουν τα χρυσωρυχεία θα σας μιλάω μόνο για την ψυχή σας. Τίποτα δεν θα έχω να πω πια για τη ζωή.>> Μητροπολίτης Άνθιμος,ομιλία-συλλαλητήριο ενάντια στα χρυσωρυχεία Αλεξανδρούπολη 16/1/2008 ( από τον ιστότοπο της Ιεράς Μητρόπολης Αλεξανδρουπόλεως http://www.imalex.gr/EF4AFB8A.el.aspx)

Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΥΣΩΡΥΧΕΙΑ Ο Δ.ΠΕΤΡΟΒΙΤΣ ΣΤΟ Περιφερειακό Συμβούλιο της Τετάρτης 3/10/2012

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΨ. ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΙΑΡΧΗ ΕΒΡΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ''ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ "  , ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΕΤΡΟΒΙΤΣ  ΣΤΟ Περιφερειακό Συμβούλιο της Τετάρτης 3/10/2012 (περιφερειακό συμβούλιο που γνωμοδότησε για τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων της επένδυσης χρυσωρυχείων στο Πέραμα Έβρου). ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕ  o κ.Πέτροβιτς στο τέλος την Μ.Π.Ε. της εταιρείας  αλλά εκφράστηκε θετικά υπέρ της διεξαγωγής δημοψηφίσματος για το θέμα των χρυσωρυχείων.
  ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ    '' ΜΑΖΙ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ''
 ..."  Εκτιμώ λοιπόν, κύριε πρόεδρε, για να καταλήξω γιατί θα μπορούσα να μιλώ επί ώρες επί του θέματος επειδή ξέρω, έχω δει και χρυσωρυχεία, έχω κάνει και ρεπορτάζ για τα χρυσωρυχεία, έχω περάσει από τις λίμνες τελμάτων, όλα αυτά τα έχω δει, έχω συζητήσει με την τοπική κοινωνία, τους τοπικούς φορείς στην Ισπανία, στα Κίτιλα και σε άλλα σημεία, και εγώ και πολλοί συνάδελφοί μου που ενδεχομένως είναι εδώ σε αυτή την αίθουσα, και έχουμε δει κάποια πράγματα. Θέλω να πω ότι όλα δεν είναι άσπρο και μαύρο, υπάρχουν και ενδιάμεσες καταστάσεις. Αυτές είναι που μπορούν να δημιουργήσουν σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση, διχασμό της τοπικής κοινωνίας.
Θα ήταν πολύ σημαντικό, και με αυτό καταλήγω, μία πρόταση που είχε κάνει σε ένα προηγούμενο περιφερειακό συμβούλιο ο κύριος Καραβάς και υποστηρίχθηκε από τον συνάδελφο ο οποίος δεν είναι εδώ, το Σταύρο τον Παπαθανάκη, να γίνει ένα δημοψήφισμα. Πόσοι είναι αυτοί που υποστηρίζουν; 10%; Να το ξέρουμε. 15%; 5%; 1%; Και όχι να λέμε ότι όλα είναι έτσι. Σας το λέω αυτό γιατί θα δούμε κάποια πράγματα, και θυμηθείτε αυτό που σας λέω, στο μέλλον, ενδεχομένως στο εγγύς μέλλον. Ευχαριστώ πολύ. " 

1 σχόλιο:

  1. Μετά την μακροχρόνια και μεθοδευμένη εξαθλίωση του ελληνικού λαού , πέταξαν τους Έλληνες στα χέρια των «αιμοβόρων λύκων» με μάσκες «δημοκρατικά εκλεγμένων» αντιπροσώπων του λαού για να κάνουν δημοψήφισμα θανάτου!!!??? Δηλαδή για διαλέξουν με νόμιμο τρόπο (!) να πεθάνουν ή από την πείνα ή από το κυάνιο !?, και να παραδώσουν τον πλούτο μας 99.9999% στο τζάμπα στους μερικούς ντόπιους και ξένους οικονομικούς δολοφόνους και κλέφτες !!!?? Εάν αυτή είναι δημοκρατία – τότε εγώ είμαι ο Μπαράκ Ομπάμα ………

    ΑπάντησηΔιαγραφή